Vislapis
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Vislapis

Kymmenen kiveä, kymmenen ihmistä ja yksi tulevaisuus

PääsivuPääsivu  HakuHaku  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Historia (Kesken eräinen)

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Horage
Admin

Viestien lukumäärä : 79
Ikä : 32

Historia (Kesken eräinen) Empty
ViestiAihe: Historia (Kesken eräinen)   Historia (Kesken eräinen) Icon_minitimeTo Helmi 07, 2008 8:25 am

Historia luku I

Maailma oli vasta syntynyt kun kymmenen suurta jumalaa katsoivat maanpäällä käveleviä olioita ja päättivät jättää jokainen merkin siitä että maailmassa oli suuria voimia tästä syntyivät jumalien kivet myöhemmin nimetyt Tulen kivi, Veden kivi, Sähkön kivi, Maan kivi, Ilman kivi, Valon kivi, Pimeyden kivi, Veren kivi, Jään kivi ja Metallin kivi jokaisessa oma voimansa. Kivet ovat eläviä olioita jotka eivät liiku eivätkä puhu, mutta ne osaavat ajatella ja puhua ajatuksissa ne valitsevat itse kantajansa ja ovat muutenkin eriluontoisia.
Elämä oli mallillaan parisataa vuotta kunnes Onit saapuivat maailmaan tuhottuaan omansa sotimalla toisiaan vastaan. Heidän saavuttuaan ja luvattuaan rauhan maailma oli hajoamisen kohdalla kunnes sen hetkiset kymmenen ritari ja velho järjestöä yhdistivät voimansa jokaisessa johtajana toimi kiven kantaja ja se oli aina vaatimus näiden sijojen täyttäjille näin sovittiin siis että maailma jaettaisiin tieteen ja taidon maailmaan näin jaettiin maailma kun kymmenen kantajaa hajottivat kivien voimilla maailmojen rajat ja piilottivat kivet sellaisiin paikkoihin että kukaan ei pääsisi niiden voimaan enää käsiksi.
Sillä välin toisessa maailmassa Onit valloittivat maailman jossa magia ja miekat mylläsivät ja aloittivat kansan orjuutuksen heidän tunteettomat johtajansa halusivat kivet itsellensä mutta muuria ei voitu murtaa vaikka kaikkea kokeiltiin tästä Onit suuttuivat ja rupesivat aina vain suurempaan sotaan ja samalla ihmiset piiloutuivat ja muodostivat vastarinta liikkeen joka odottaa kivien mestarien saapumista kotiin.
Muussa maailmassa on tällä hetkellä jo monta muutosta tapahtunut esimerkiksi maanpäällinen valtakunta on tutkittu 50% ja veden alaista tutkimassa on suurehko ryhmä sukeltajia jokainen eri ikäinen ja erilainen. Avaruutta on alettu tutkimaan aina tarkemmin ja nyt ollaan suunniteltu ensimmäistä rakettia avaruuteen tässä yhteisessä hyvässä elävässä yhteisössä.
Mutta jotta voisitte pysyä mukana kerron nyt hieman kivien mestareista joita oli siis aina kymmenen, joista ensimmäiset uhrautuivat sodassa hirviöitä vastaan jokainen kiven mestari on tähän mennessä uhrautunut maailmojen puolesta. Esimerkiksi viimeiset magian maassa syntyneet maailmojen halkaisun yhteydessä uhrasivat itsensä.
Aika kirjan kirjoitti Kalle veden kiven mestari
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/vislapsi/Etusivu.html
Horage
Admin

Viestien lukumäärä : 79
Ikä : 32

Historia (Kesken eräinen) Empty
ViestiAihe: Vs: Historia (Kesken eräinen)   Historia (Kesken eräinen) Icon_minitimeSu Helmi 10, 2008 7:15 am

AikaKirja II

Mutta historia ei olisi historia jos maailma ei olisi jakautunut ja maailmojen välissä oleva ulottuvuus syntynyt siinä ulottuvuudessa kun kaikki Kivet ovat niin solmitaan rauha näiden 10 olion tai ihmisen välille, jotka eivät kuitenkaan ole enää ihmisiä heidän ajatuksensa ovat muuttuneet ja he eivät ole enää yksin heidän ja kivensä välille syntyy side, joka kestää välimatkoja lopulta ja he ovat luultavasti ottaneet miehen tai vaimon tai ainakin tähän asti niin on ollut. Kivien paikalleen laitolla viimeisimmät kantajat hajottivat maailman kahdeksi osaksi ja yhdeksi valvontapaneeliksi. Nämä aikakirjat ovat epätarkkoja, koska näitä kirjoittaessani olen jo unohtanut asioita ja kuolemaisillani.

Oli kylmä päivä maailmat olivat jo nyt tuhoutumassa ja Onit olivat vasta vuosi sitten luvanneet pelastaa maailman he ovat pettäneet meidät me tulemme kaikki kuolemaan tämän päivän aikana jos kiven haltijat eivät palaa he katosivat eilen ja nyt jo on sanottu Onien jakaneen alueet kymmenelle mahtavimmista.
Ote ihmissotilaan päiväkirjasta

Olemme päässeet johtajamme kanssa yhteissopimukseen tämän maailman jaosta ja nyt olemme yksi armeija ne nössöt kiven haltijat veivät kaikista tärkeimmät maat, mutta me saimme silti tämän maailman, joka oli kaikkien heidän kotinsa nyt ne ovat ikuisesti poissa ja me Onit saamme tämän maailman rikkaudet.
Ote Onisotilaan päiväkirjasta

Minä olen epäonnistunut en edes pystynyt pelastamaan poikaani kadotukselta hän katosi eilen minä ja hänen äitinsä olemme itkeneet yötä päivää ja ystäväni veden kivi potki minut tämän pöydän ääreen kirjoittaakseni kirjaan uuden luvun joka selittää kaiken minä en vain kestä tätä olen jo piilottanut veden kiven niin hyvin että se ei voi joutua vääriin käsiin, mutta en tiedä kuinka kauan kehoni kestää ilman magiaa.
Ote vedenkiven haltijan kirjasta

Näiden otteiden perusteella voin sanoa että kivien mestarit joutuivat suurien uhrauksien eteen kun he hajottivat maailman.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/vislapsi/Etusivu.html

Historia (Kesken eräinen)
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Vislapis :: Yleistä :: Säännöt :: Adminin ilmoitukset :: Hahmon luonnin ohjeet :: Keskustelu nurkkaus :: Maailma-
Siirry: