Vislapis
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Vislapis

Kymmenen kiveä, kymmenen ihmistä ja yksi tulevaisuus

PääsivuPääsivu  HakuHaku  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Kurjuus elää täällä

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Horage
Admin

Viestien lukumäärä : 79
Ikä : 32

Kurjuus elää täällä Empty
ViestiAihe: Kurjuus elää täällä   Kurjuus elää täällä Icon_minitimeSu Helmi 10, 2008 9:17 am

Kalle astui ovesta hitaasti ja katsoi ihmisiä, jotka täällä asuivat tämä kaupunki oli maan alla hän katseli rakennuksia jotka oli taidokkaasti käsityöllä tehty ja hiottu mikään ei ollut huonosti tehty ja kaupunki näytti kukoistavan yhtä hyvin kuin pinta kaupunki jossa asiat eivät menneet hyvin hän kierteli katuja ja tutki kauppoja kunnes yksi baari nousi yli muiden sen nimi oli Aqua Lapis eli veden kivi se oli rähjäisempi kuin muut talot ja selkeästi siellä kävi vähemmän porukkaa joten hän aukaisi oven ja astui sisään.

"Ei lapsia" baarimikko huusi samassa baari oli ihan tyhjä ei ketään missään. "Onko täällä aina näin tyhjää?" hän kysyi ja baarimikko arvioi häntä "On täällä koska väitin kerran että tämä on ensimmäinen baari johon vedenkiven kantaja tulee kun hän palaa" tämä vastasi ja oli ilmeisesti arvioinut jo Kallen "Jaa onko teillä makuupaikkoja?" hän kysyi ja katsoi miestä jokin hänessä oli tuttua hän ei vain saanut päähänsä mikä. "On meillä etkö sinä ole menossa kotiin?" baarimikko tokaisi "En osaatko pitää erittäin suuren salaisuuden?" hän kysyi hän voisi paeta jos tämä ei osaisi tai muokata ulkonäköään. "Osaan minä koska en voi juoruta tässä baarissa." Baarimikko vastasi. "Minä olen toisesta maailmasta." Kalle totesi ja katsoi miehen ilmettä "Siis maasta tarkoitat kai?" baarimikko kysyi hämmästyneenä. "Itse asiassa kyllä ei olen toisesta maailmasta ja siellä siis on toiset maan nimet." hän vastasi miehelle "Oletko vedenkiven kantaja tai jonkin muun koska he ovat ainoat jotka voivat hyppiä ulottuvuuksissa nykyään." mies totesi "Itse asiassa kyllä" Kalle vastasi ja heitti vesipallon maahan. " Deus Aqua palveluksessanne minä voin opettaa sinua taistelemaan tuolla miekalla ja monta muuta asiaa jos vastineeksi te asutte täällä." Aqua totesi "Toki herra Deus" hän totesi mies vaikutti vilpittömältä ja luultavasti hän oppisi paljon tältä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/vislapsi/Etusivu.html
Horage
Admin

ViestiAihe: Vs: Kurjuus elää täällä   Kurjuus elää täällä Icon_minitimeSu Helmi 10, 2008 12:29 pm

"Keskity sinun tulee keskittyä mitä luulet minun opettaneen sinulle nämä kaksi viikkoa vai oletko ollut kuuro sinun tulee keskittää voimasi tuohon veteen tuossa ja saada se nousemaan ympärillesi ja pyörittää sitä ympärilläsi niin kauan kunnes saat siihen niin paljon voimaa että se pysäyttää tämän esineen sinun muurisi oli kyllä hyvä mutta ei niin hyvä kuin pitää." Hänen mestarinsa sanoi taas "Selvä mestari minä yritän." Kalle sanoi ja samassa mestari karjaisi "Sinä teet tai et tee minulle on ihan sama noudatatko sääntöjä kun pystyt selviämään rangaistuksesta." Tämä oli totta hän oli rikkonut sääntöjä ja kärsinyt hän ei ollut selvinnyt siitä jotten hänen oli nostettava tasoansa hän nosti vettä ja rupesi pyörittämään sitä ympärillään ja samassa esine lensi se vesi hänen ympäriltään pyöri aina vain lujempaa ja samassa hän siirsi sen eteensä se esti kaikki ne ennen läpi tulleet. Hän hengitti kovaan ääneen se oli ollut todella rankka harjoitus taas kerran niin kuin jokainen harjoitus.

Hän meni nukkumaan taas tällä kertaa tyytyväisenä seuraavaksi alkaisi taas uusi liike hän ei ollut enää selvillä päivistä vaan siitä kuka oli hänen tarkoituksensa hänen historiansa hänen isänsä elämä koko tarinan hän oli kuullut täällä hän oli voimistunut niin älyltään kuin voimilta hänen kivensä oli kokonaan jättänyt opetuksen tuolle salaperäiselle miehelle hän ei ollut vielä selvittänyt tämän oikeaa nimeä joka oli piilotettu tuohon piilo nimeen hänen piilonimensäkin oli kateissa yhä.

Seuraavana aamuna hän aloitti pyyhkimällä pölyt ja pesemällä lattian niin kuin oli opetettu harjoituksen vuoksi ja toisekseen rangaistukseksi toistuvasta sääntöjen rikkomisesta. Sen homman jälkeen harjoitus jatkui tällä kertaa takapihalla hänelle selitettiin vuorovesi jonka jälkeen olikin juuri sopivasti oikea hetki kokeilla vesi nousi sen verran että mestari totesi "Hyvä tätä voit harjoitella ilman minuakin joten siirrymme seuraavaan tekniikkaan" ja taas rupesi ankara rääkki.

Hän nousi ylös sängystä ja keskitti voimiansa niin että vesi nousi vuorovesi liike oli melkein täydellinen hänellä oli tavoite saada siitä niin suuri etu viimeiseen liikkeeseen jota varten hän oli harjoitellut ja jonka hän osasi mutta ei käyttänyt. Hänen mestarinsa oli sanonut että se olisi viimeinen keino suojautua. Hän otti miekkansa tämän harjoituksen jälkeen veti sen tupestaan ja rupesi taas kerran harjoittelemaan miekkailua se oli viimeisenä ohjelmassa mestarin mukaan koska ensin oli hallittava voimansa jotta voisi soveltaa niitä kamppailussa. Hänen kasvonsa hikoilivat mutta miekka pyöri iski ilmaan tuhosi ilmaa ja vesi muuria komeasti jokainen liike oli nopea ja tehokas jokaista liikettä seurasi pikainen torjunta liike. Hän oli ruvennut pelkäämään pimeää koska se oli Onien mahtavin aika se nosti niiden voimat kymmen kertaisiksi ja se oli aivan liikaa hänelle. "OLETKO SINÄ TULOSSA PELKURI!" hän kuuli mestarinsa huutavan hän meni alas ja harjoitukset alkoivat normaaliin tapaan hän nosti muurin jonka mestari tuhosi hän torjui liikkeen toisella muurilla jonka laittoi menemään kohti mestaria joka torjui sen helposti hän veti miekkansa ja halkaisi mestarinsa muurin, joka teki aallon hän väisti ja samassa huomasi suorittavansa jotain uutta liikettä samassa kivi heräsi pitkästä aikaa "Älä käytä tuota" se totesi mutta liian myöhään jokin suurempi voima sai hänen ajatuksiinsa Final Wave se nosti veden hänen ympärillensä ja hän lähetti sen suurena aaltona eteenpäin ja heti perään toisen ja toisen kunnes 10 aalto lähti se oli niin voimakas että mestari ei voinut väistää sen jälkeen hän tippui polvillensa "Tuo oli tyhmää menetit juuri 500 solua, jotka olivat onneksi verihiutaleita olet kunnossa viikossa mutta muista tämä tuo tekniikka on viimeinen mahdollinen jopa minä haavoituin tuosta yhdestä aallosta pahasti siirrymme viikon päästä miekkailuun siihen saakka pidämme taukoa koska olet liian heikossa kunnossa" Mestari totesi ja Kalle tiesi tämän olevan oikeassa siksi hän suostui järjestelyyn hänen liikkeensä oli ollut todella voimakas tämän ajatuksen jälkeen hän menetti tajunsa.

Miekat löivät yhteen pihalla ja vesi roiskui kun Deus ja Kalle ottivat yhteen. Deus oli opettanut Kallea nyt puolivuotta ja oli saanut aikaiseksi paremman miekkamiehen kuin itse oli hän hävisi joka kerta miekkansa kanssa mutta ei koskaan kokonaan Kallen loitsut eivät olleet läheskään tarpeeksi voimakaita häntä vastaan tämän taiston jälkeen molemmat istuivat ja Deus aloitti "Kun palaat tieteen maailmaan on kulunut noin kaksi päivää ja toinen asia on se että olet siellä yhä 15 etkä 16 niin kuin täällä sinun oikea nimesi on minun tiedossani saat sen kun palaat takaisin jatko koulutukseen minä joudun nyt lähtemään matkalle joten siksi pyydän että menet takaisin oikeaan maailmaan ja puolustat sitä Oneilta." tämän sanottuaan hän siirsi Kallen takaisin "Mestari minä tulen takaisin" hän kerkisi toteamaan ennen kuin siirtyi takaisin.
Horage
Admin

ViestiAihe: Vs: Kurjuus elää täällä   Kurjuus elää täällä Icon_minitimePe Helmi 15, 2008 1:48 pm

Kalle saapui ja saman tien alkoi harjoittelu se oli kovempaa kuin koskaan hän rikkoi kaikki säännöt ensimmäisellä viikolla ja sai kahden kuukauden rangaistuksen veden alla sekä sen aikana piti suorittaa 200 000 punnerrusta, 200 000 leukaa ja 200 000 vatsalihasta. Tämän jälkeen hän arvioi aina säännön järkevyyden ja päätti noudattaako vai ei.

Kuukausia kului hän sai tietää oikean nimensä ja opetteli jopa käyttämään niitä oikein hän pystyi näkemään toisten oikeat nimet keskittyessään tarpeeksi mutta se vaati yli 15 minuuttia rauhoittumista. Hänen voimansa taas olivat jo kasvaneet huimiksi hän kehitti uusia liikkeitä joita ei koskaan käyttäisi tai sitten käyttäisi liikaa mutta hän ei missään vaiheessa unohtanut miksi hän oli täällä. Hänen kasvonsa tulivat miehekkäämmiksi ja lihakset kasvoivat mutta eniten muuttui hänen maailman katsomuksensa hän ei katsonut enää mitään samalla tavalla ja se vaikutti häneen. Oikea nimeni on viimeinen veden ystävä mitä se voi tarkoittaa hän ajatteli ja kokosi taas voimansa hän ei ollut enää sama poika hän oli nykyään voimakas ja ei enää heikko. "Water Sumon Frog" hän taas harjoituksissa kutsui samassa leveähkö kahta katanaa kantava sammakko tuli esiin ja hän sai siitä suojaa kun suoritti toista liikettä "Vuorovesi" hän totesi perään ja kaksi metriä vettä nousi sitten hän teki sumoning tekniikan vaatimukseen kuuluvan haavan sormen päähän ja huusi "Water sumon Shark" tällä kertaa vedessä jonka hän oli nostanut oli hai, joka hyökkäsi mestarin kimppuun joka taas tämän takia oli alivoimassa. "Water Sumon LION FISH" nyt hän kutsui leijona kalaa, joka oli vaarallisin kaikista sumoneista, koska kun se kosketti olit kuollut. "Et voi voittaa minua kun sain veden ylös." hän totesi mutta samassa mestari teki haavan "Water sumon Killer Whale" hän kutsui ja samassa veteen ilmestyi jättiläismäinen valas "sinä hävisit jo" hän totesi ja samassa vesi vankila iski hänet seinää päin. Tämä oli hänen sumon harjoittelunsa.

Hänen treeninsä pysyi aina vain kovempana kun Onit rupesivat hyökkäämään päivittäin hänen mestarinsa totesi että hänen opetuksensa loppuisi jo huomenna vaikka oli vasta kaksi vuotta kulunut. Kuitenkin kaikki ei sujunut niin hyvin kuin voit luulla nimittäin taloon hyökkäsi itse veden maan johtaja oni ja vangitsi sekä mestarin että Kallen vankilaan. Siellä hän käytti Kallen todellista nimeä ja laittoi tämän viiltelemään itseään öisin ja kidutti julmasti päivisin niin että lopulta Kalle ei erottanut hyvää pahasta hän oli kuin tappaja hänen pupillinsa jakautui kolmeksi pisteeksi kun hän suuttui ja sen jälkeen hän ei erottanut ketään kenestäkään hän oli tappaja. Hänen aivonsa olivat tottumattomat tähän ja kun hän lähti pakoon hänen pupillinsa olivat hajalla hän otti varusteensa takaisin ja tappoi yhdellä potkulla keskitason oneja. Hän oli sekaisin hän pakeni sieltä juuri ennen kuin olisi kuollut. Hän loi portin ja hyppäsi toiseen ulottuvuuteen tällä kertaa hän oli pidempi ja riutuneempi täynnä haavoja. Hänen silmänsä olivat normaalit mutta hän ei ollut puhunut sanaakaan vuoteen.
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Kurjuus elää täällä   Kurjuus elää täällä Icon_minitime

Kurjuus elää täällä
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Vislapis :: Taikuuden maailma :: Veden maa-
Siirry: